Filosofie
Innovatie, betrouwbaarheid en duurzaamheid zijn de belangrijkste eigenschappen waar ons merk voor staat. De identiteit van ons merk motiveert ons om elke dag met veel passie maximale inspanningen te leveren.
We willen het vertrouwen in ons merk consequent waarmaken en uitbreiden. Alle rackets en alle balvarianten worden ook in-house getest voordat we ze naar onze klanten sturen.
Arbeidsveiligheid en milieubescherming
Alle producten worden ontwikkeld en vervaardigd volgens de hoogste kwaliteitsnormen. De marktgerichte vraaganalyse staat aan het begin en de meervoudige kwaliteitscontroles in de productie en in het magazijn aan het einde.
Het topsegment van rackets en sportartikelen wordt gezamenlijk ontwikkeld en getest door professionele atleten om de beste kwaliteit en speelbaarheid van de high-end VICTOR-producten te garanderen.
duurzaamheid
We hebben plastic flessen uit onze kantoren verbannen en maken er liever shirts van. Als bedrijf vinden we het belangrijk om duurzaam te denken. Daarom hebben we textiel ontwikkeld dat gemaakt is van 100% gerecyclede PET-flessen, gemaakt van het innovatieve garen van REPREVE®. Met de verkoop van deze shirts steunen wij de milieuorganisatie One Earth – One Ocean eV (OEOO).
Met onze printproducten besteden we aandacht aan gerecycled papier en klimaatneutraal printen. We beginnen ook over te schakelen op plug-in/elektrische voertuigen.
VICTOR bedrijfsgeschiedenis
1968 VICTOR Stichting van MR. DEN LI CHEN in Taipei, Taiwan..
————–
1978 EUROPA – Guido Schmidt start met de verkoop in Duitsland. VICTOR Sport Vertriebs GmbH wordt eigenaar van de merkrechten in Duitsland.
————–
1983 INNOVATIE : Het eerste carbon racket werd gelanceerd. De kledingproductielijn werd opgezet en de badmintonoutfits van VICTOR kwamen in de schappen.
————–
1992 NANJING PRODUCTIECENTRUM : VICTOR opende een productiecentrum in Nanjing, China. De eerste schoenenlijn werd uitgebracht.
————–
1997 MERKRECHTEN : Na de dood van Guido Schmidt (1997) kocht de Hamburgse zakenman Jan Beutler het bedrijf. Enkele jaren later nam salesmanager, later algemeen directeur Rolf Aurin steeds meer aandelen over tot hij partner werd.Het bedrijf werd volledig geherstructureerd, handelsmerkrechten in Europa en wereldwijd werden gekocht.
————–
2009 Officieel partnerschap met het KOREA NATIONAL BADMINTON TEAM . In 2010 werd VICTOR de titelsponsor van de BWF’s Korea Open. In 2015 werd VICTOR de officiële partner en leverancier van uitrusting van het Maleisische nationale badmintonteam en de Malaysia Open van de BWF.
————–
2016 TAI TZU YING schreef geschiedenis toen de trotse VICTOR-ambassadeur vijf opeenvolgende Superseries-titels won en naar de top van de wereldranglijst steeg.
————–
BADMINTON DENEMARKEN 2017 : VICTOR werd de officiële partner en leverancier van uitrusting voor Badminton Denmark en de BWF’s Danisa Denmark Open (HSBC BWF World Tour Super 750).
————–
2017 VICTOR werd de hoofdsponsor van de SPAANISH OPEN .
————–
2017 EEN STERKE FAMILIE : VICTOR Rackets / VICTOR Global kocht VICTOR International GmbH.
————–
2018 Met de aankoop van de HANDELSMERKRECHTEN IN FR, SE voltooit VICTOR de handelsmerkrechten in Europa.
————–
2019 VICTOR-speler ANDERS ANTONSEN (DK) werd Vice Wereldkampioen 2019 en winnaar van de European Games 2019.
————–
2020 Strategisch partnerschap met FZ FORZA
Distributie in heel Europa zonder Scandinavië
————–
2021 Verandering bij de commandobrug – met Andreas Sievers neemt een VICTOR-veteraan het management van VICTOR Europe GmbH over van Rolf Aurin, die in mei 2021 vertrok
product innovatie
Alle producten worden ontwikkeld en vervaardigd volgens de hoogste kwaliteitsnormen. De marktgerichte vraaganalyse staat aan het begin en de meervoudige kwaliteitscontroles in de productie en in het magazijn aan het einde.
Het topsegment van rackets en sportartikelen wordt gezamenlijk ontwikkeld en getest door professionele atleten om de beste kwaliteit en speelbaarheid van de high-end VICTOR-producten te garanderen.